1. Як зробити замовлення?
Ви можете оформити замовлення в зручний для вас час на сайті або за допомогою нашого менеджера в робочий час (Пн-Пт: 9.00-16.00) за телефоном +38 (095) 130 00 14 . Ви також можете на електронну адресу info@meibeautycode.com.ua або в соціальних мережах Instagram.
2. Як відредагувати замовлення після оформлення?
Якщо ви вже оформили замовлення і хочете відредагувати список товарів, адресу доставки чи дані одержувача, зверніться до нашого менеджера в робочий час (Пн-Пт: 9.00-16.00) за телефоном +38 (095) 130 00 14 або напишіть на електронну адресу info@meibeautycode.com.ua до моменту відправлення посилки.
3. Як оплатити замовлення?
Ви можете здійснити оплату онлайн на нашому сайті за допомогою системи WayForPay або обрати спосіб оплати при отриманні.
Оплата замовлення здійснюється :
1. у відділенні «Нової пошти» та Укрпошти під час отримання товару за допомогою післяплати,
2. оплата готівкою кур’єру.
Згідно з тарифами компанії «Нова Пошта», оплата послуг перевізника за накладений платіж становить 20 грн + 2% від суми оплати.
Комісія Укрпошти при оплаті післяплатою (на пошті при отриманні) – 2% від суми замовлення, але не менше 10 грн.
4. Які можливі способи доставки?
Доставка здійснюється компаніями «Нова Пошта», включаючи адресну доставку кур’єром Нової Пошти, а також доставка Укрпошта, міжнародна доставка Укрпошта.
Вартість доставки компанії перевізника залежить від габаритів і фактичної ваги товару.
5. Як довго чекати посилку?
1. Доставка здійснюється сервісом доставки «Нова пошта» на найближче до вас відділення. Терміни доставки від 1-го до 3-х днів.
2. Доставка Укрпоштою здійснюється на найближче до вас відділення. Терміни доставки від 2-х до 5-ти днів.
3. Відправлення міжнародних посилок Укрпошта. Після надсилання Вашого замовлення Ви отримуєте Tracking номер, за допомогою якого Ви зможете відстежувати свою посилку. Термін доставки: 1-4 тижні
Замовлення, оформлені у вихідні дні, будуть відправлені з понеділка.
6. Скільки днів посилка зберігається на пошті? Що робити, якщо я не встигаю забрати посилку?
1. Від дня прибуття на відділення Нової Пошти посилка зберігається 8 днів, а на 9 день здійснюється автоповернення.
2. Замовлення зберігається у відділенні Укрпошти протягом 7 днів, включно із днем прибуття.
3. Зберігання поштових відправлень Укрпошти в іноземних країнах - можна ознайомитись за посиланням.
Якщо не встигнете забрати, посилку буде повернуто відправникові. Якщо ви не встигаєте забрати посилку, зв'яжіться з нашим менеджером в робочий час (Пн-Пт: 9.00-16.00) за телефоном +38 (095) 130 00 14 або напишіть на електронну адресу info@meibeautycode.com.ua, щоб продовжити термін зберігання посилки на пошті.
7. Як анулювати замовлення?
Замовлення можна анулювати у нашого менеджера в робочий час (Пн-Пт: 9.00-16.00) за телефоном +38 (095) 130 00 14 або написати на електронну адресу info@meibeautycode.com.ua.
8. Де знайти термін придатності засобу?
Кінцевий термін придатності знаходиться на упаковці засобу. Термін придатності, зазначений виробником, означає гарантію збереження заявлених властивостей засобу протягом зазначеного періоду. Таке маркування необхідне для косметики з терміном придатності менше, ніж 30 місяців. Якщо термін придатності косметичного засобу перевищує 30 місяців, виробник має право не вказувати термін придатності. В цьому випадку необхідний знак PAO (період після відкриття).
9. Чи оригінальна продукція у вашому магазині?
Так, вся продукція на нашому сайті оригінальна. Наша компанія володіє усіма відповідними документами та сертифікатами якості.
10. Чи можете ви допомогти підібрати індивідуальний догляд за моєю шкірою?
Так, звісно. Наші косметологи підберуть для вас індивідуальний догляд. Ви можете отримати консультацію в робочий час (Пн-Пт: 10:00-17:00) за телефоном +38 (095) 130 00 14, написати на електронну адресу info@meibeautycode.com.ua.
14. Консультація косметолога безкоштовна?
Так, всі консультації, надані нашими косметологами, безкоштовні!
15. Де можна знайти склад продукції?
Він вказаний на сторінці та на упаковці кожного товару. Якщо у вас є алергія або інші запитання – уточнюйте у консультанта.
16. Чи можна повернути товар?
Згідно із Законом України “Про захист прав споживачів” №1023-XII от 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.
17. Що робити, якщо отримав бракований товар?
Кожен покупець нашої продукції, відповідно до Закону про захист прав споживачів, має право на заміну товару неналежної якості на аналогічний, якщо продукція не може бути ним використана за призначенням.
Також за умови невідповідності товару замовленню, неналежної якості, неповної комплектації можливе повернення товару.
Щоб повернути товар, зв'яжіться за номером: +38 (095) 130 00 14 або напишіть на електронну адресу info@meibeautycode.com.ua .
Термін здійснення повернення – протягом 14 днів після отримання клієнтом. Повернення коштів - протягом 10 днів з моменту отримання товару інтернет магазином.
Обмін здійснюється протягом 14 днів із моменту отримання товару на склад.
Якщо у вас залишилися питання, звертайтесь до нас через контакти
Тел:+38 (095) 130 00 14.